Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~marcin2x4 | użytkownik

imię i nazwiskoMarcin Szpot adrespiła zarejestrowany14.05.2008 @20:13:39 ostatnio na stronie11.09.2015 @01:09:59
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu11139369
digarty75 komentarze593 posty na forum7

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~RSX    01.11.2008 @13:45:24
Dzięki za wizytę.
_______
Kupno lustrzanki plus kit to dopiero wpisowe do sekty!!!
~Rocksanka    05.10.2008 @12:08:12
dzięki za ocenę i zapraszam do obejrzenia całej mojej galerii
~Rocksanka    04.10.2008 @21:08:49
już paczem co Ty tu masz :P
~Rocksanka    04.10.2008 @18:01:42
hehe siema stary :D
~ANiiaa    02.10.2008 @08:27:00
studia studiami ale.. noc coz mam mase innej pracy
~ANiiaa    01.10.2008 @20:27:28
wiesz co zenie wiem narazie kiepsko z czasem
~martaa16    29.09.2008 @18:13:52
ee dzięki
_______
'always in my heart..'
[*]
~Ariene    26.09.2008 @14:13:12
Dzięki, nie za bardzo ptaki chciały współpracować
_______
Zdjęcie to wyrażanie wrażeń. Jeżeli piękno nie będzie istnieć w nas samych, to jak w ogóle będziemy mogli je zauważyć? Ernst Hass
~wonderland17    21.09.2008 @21:16:39
dziękuje bardzo
~PleHa    17.09.2008 @02:13:39
Dzieki! m/ Widze, ze tam Hellhammer u ciebie w avie! ;>
ostatnio edytowane: 2008-09-17 02:14:04
~Schmetterling    12.09.2008 @00:22:59
No ja tez sie nie zamykam w jednym gatunku ale głownie to jednak black metal
_______
Quot homines, tot sententiae.- Ile ludzi tyle poglądów.
A nie jets ładne co jest ładne, ale co sie komu podoba
--------------------------------------------------------------
Per aspera ad astra
A trening czyni mistrza
~Schmetterling    11.09.2008 @23:58:14
Dziękuję

Drzewa to akurat dość wdzięczny temat
_______
Quot homines, tot sententiae.- Ile ludzi tyle poglądów.
A nie jets ładne co jest ładne, ale co sie komu podoba
--------------------------------------------------------------
Per aspera ad astra
A trening czyni mistrza
~Schmetterling    11.09.2008 @23:17:07
I generalnie to sobie do obserwowanych dorzuce ^^
_______
Quot homines, tot sententiae.- Ile ludzi tyle poglądów.
A nie jets ładne co jest ładne, ale co sie komu podoba
--------------------------------------------------------------
Per aspera ad astra
A trening czyni mistrza
~Schmetterling    11.09.2008 @23:12:28
No wiesz aj uwazam ze teraz tez nie jest źle przynajmniej w tych podgatunkach które ja słucham ;]
_______
Quot homines, tot sententiae.- Ile ludzi tyle poglądów.
A nie jets ładne co jest ładne, ale co sie komu podoba
--------------------------------------------------------------
Per aspera ad astra
A trening czyni mistrza
~Schmetterling    11.09.2008 @22:23:47
Nie wiem dlaczego ale mnie się to troche z Black metalem z początku lat 90' skojarzyło ;D
_______
Quot homines, tot sententiae.- Ile ludzi tyle poglądów.
A nie jets ładne co jest ładne, ale co sie komu podoba
--------------------------------------------------------------
Per aspera ad astra
A trening czyni mistrza
~Dotta    09.09.2008 @21:48:16
nooo dobryy pomysł;D
_______
Idź, ciągle idź, w stronę słońca...
~gosiaPAPA    14.08.2008 @01:19:55
dzieki
_______
z zimna dobyć ciepły głos..zrozumieć małych kwiatów cień..
!22zddr    08.06.2008 @14:27:47
dziękuję....
_______
morpheusgallery.com/Dariusz+Zawadzki/#cnt
~RudaIndywidualistka    23.05.2008 @13:52:20
To zdjęcie zostanie takie jakie jest :P
~RudaIndywidualistka    23.05.2008 @13:48:15
dzięki panie basisto :P
~RudaIndywidualistka    23.05.2008 @13:46:44
to trzeba domki zburzyć :P
~mroowa    20.05.2008 @22:28:28
bardzo często wymądrzanie trafia bardziej ok konstruktywnej krytyki...

na razie
_______
Masz pod zdjęciem same rewelacje, a ode mnie dostałeś słabą ocenę??

NIE KRĘPUJ SIĘ - zrób to samo u mnie!
nie dbam o procenty
~mroowa    20.05.2008 @20:19:34
jeśli wydaje Ci się, że to była zemsta to sie mylisz...

Pozdrawiam...
PS. Nie wszystkim będzie się podobać to co robisz, więc jeśli nie chcesz paść psychicznie zmień digart na photoblog. Tam wszyscy słodzą
_______
Masz pod zdjęciem same rewelacje, a ode mnie dostałeś słabą ocenę??

NIE KRĘPUJ SIĘ - zrób to samo u mnie!
nie dbam o procenty
~karola77    17.05.2008 @00:45:58
dziękuję
_______
Nie dziękuj (no chyba,że chcesz) tylko oceniaj
Poprzednia strona 1 2 3 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt